Klantenservice

Voor al je vragen en ondersteuning.

Bij Dealer Totaal Concept staan we klaar om je te helpen met al je vragen over financieringen en verzekeringen. Of het nu gaat om het aanpassen van betalingen, het doorgeven van wijzigingen in de persoonlijke situatie van je klanten, of het behandelen van klachten, ons team zorgt voor een snelle en efficiënte afhandeling. We streven ernaar om de beste service te bieden en oplossingen te vinden die perfect aansluiten bij de behoeften van jou en je klanten.

Ondersteuning bij vragen en aanpassingen

Heb je vragen over een afgesloten financiering? Wil je klant misschien de maandelijkse betalingstermijn verhogen of verlagen, extra geld opnemen of juist een extra bedrag ineens aflossen? Neem in dat geval gerust contact met ons op. Wij bekijken dan wat de mogelijkheden zijn en zorgen ervoor dat je snel en efficiënt de juiste oplossingen kunt bieden aan je klanten.

Wijzigingen in persoonlijke situatie van de klant

Is de persoonlijke situatie van je klant veranderd? Had iemand bijvoorbeeld nog een tijdelijke aanstelling en heeft hij of zij nu een vast contract? Meld het ons. Wijzigingen in iemands persoonlijke situatie kunnen behoorlijke gevolgen hebben voor de financiering. Wij zullen deze dan ook opnieuw laten beoordelen.

Hoe te handelen bij klachten?

Als je te maken krijgt met een klacht over één van onze diensten of producten die je hebt bemiddeld voor je klant, vragen we je om dit schriftelijk aan ons door te geven. Stuur je klacht naar onze klachtencoördinator. Wij zullen de klacht zorgvuldig behandelen en je op de hoogte houden van de voortgang. Onze doelstelling is om elke klacht naar tevredenheid op te lossen. Indien wij er samen niet uitkomen, kan je, je altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid).

KiFiD

Het Kifid is gericht op het oplossen van geschillen tussen een consument en een financiële dienstverlener waarop Nederlands recht van toepassing is. Dat gebeurt door bemiddeling door de Ombudsman of door een (bindend) advies van de Geschillencommissie of de Commissie van Beroep.

Aansluitnummers KiFiD

Financieringen

300.000913

Verzekeringen

300.013880

KiFiD wordt gefinancierd door een stichting die is opgericht door branche-organisaties. Het is belangrijk om te weten dat deze organisaties geen invloed hebben op de behandeling van zaken. De Ombudsman en de Geschillencommissie zijn onafhankelijk, zoals vastgelegd in hun reglementen en de manier waarop ze benoemd worden.

Contact bij klachten

Mail ons je klacht via onderstaande knop of stuur een brief naar:

Dealer Totaal Concept t.a.v. Klachtencoördinator
Floridalaan 2
3404 WV IJsselstein

Binnen no-time kredietacceptatie

De grootste leasevoorraad van Nederland

Klanten geven ons een 4,6 van de 5!